veelgestelde vragen

bestellen en betalen

  1. Ga naar de webshop van Prénatal en selecteer het product van je keuze door erop te klikken.
  2. Klik op de bestel-button om het product in je winkelwagentje te plaatsen. Je kunt rustig verder shoppen.
  3. Als je klaar bent om je bestelling te plaatsen, klik je rechtsboven op 'mijn winkelwagen'. Controleer je bestelling op de overzichtspagina en kies voor 'plaats bestelling'. Je komt nu op de pagina waar je je gegevens in kunt vullen.
  4. Heb je al een account? Dan kun je inloggen om je gegevens automatisch in te laten vullen. Ook zonder account aan te maken, kun je binnen onze webshop bestellen. Vul dan je gegevens in.
  5. Kies een bezorgmethode voor de levering van je bestelling. Je kunt er tevens voor kiezen om de producten op een ander adres of bij een PostNL service punt te laten afleveren. Je hebt 1 week de tijd om je bestelling van het PostNL service punt op de halen. Het is momenteel helaas niet mogelijk om je bestelling in één van onze winkels af te halen. 
  6. Is je factuuraders hetzelfde als je verzendadres? Dan hoeft onder factuuradres niets ingevuld te worden, wil je een ander factuuradres opgeven, vul dan het gewenste factuuradres in.
  7. Kies vervolgens onder betaalmethodes de manier waarop je wilt betalen.
  8. Heb je alles ingevuld? Klik dan op 'naar betalen'. Na akkoord op het overzicht van je gegevens en je bestelling ga je naar een beveiligde omgeving om te betalen en de bestelling af te ronden.
  9. Je ontvangt van ons een bevestiging van je bestelling per e-mail.
  10. Zodra wij je bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijg je van ons een e-mail met een Track & Trace code en een hyperlink waarmee je de status van je bestelling kunt volgen. Als je deze niet ontvangen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Op de Prénatal website zijn alle getoonde prijzen inclusief BTW. In onze webshop kun je op verschillende manieren veilig betalen: Via iDeal, met een Prénatal cadeaukaart, PayPal, American Express of met een Visa of MasterCard. Wanneer je de bestelling betaald via een creditcard, is dit een uitgestelde betaling. Dit betekent dat het bedrag pas van je creditcard wordt afgeschreven wanneer de bestelling daadwerkelijk ontvangen is.

Bij ons betaal je binnen een beveiligde omgeving. Je herkent deze omgeving aan het gele slotje onder aan de webpagina. Wij vinden jou als klant erg belangrijk, daarom kun je er zeker van zijn dat we je gegevens volledig vertrouwelijk behandelen.

Als je een account aan wilt maken klik je bovenaan de website op 'mijn Prénatal'. Vul hier alle gegevens in m.b.t. je e-mailadres en wachtwoord, persoonlijke gegevens en eventueel aanvullende informatie over jou en je kindje. Met een account kun je tijdens het bestellen gemakkelijk je adresgegevens ophalen zodat je deze niet zelf hoeft in te vullen.

Helaas is het niet mogelijk om direct na je online bestelling je gegevens nog te wijzigen. Om je de garantie te geven dat jouw bestelling zo snel mogelijk bezorgd wordt, wordt alles direct doorgezet. Waarschijnlijk zal jouw bestelling bij ons retour komen. Zodra we de bestelling retour hebben ontvangen, storten wij je geld terug. Uiteraard kan je dan opnieuw bestellen met het juiste adres. Een andere mogelijkheid is om het pakket opnieuw te versturen als het bij ons is aangekomen. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Zodra je je bestelling hebt geplaatst, wordt deze direct in het systeem opgenomen zodat we deze zo snel mogelijk kunnen verwerken. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om je bestelde artikel(en) te annuleren of wijzigen. Je kunt je bestelling ten alle tijden gratis retourneren via een winkel bij jou in de buurt, óf tegen betaling van €4,95 retourkosten (wordt ingehouden op het terug te storten bedrag) terugsturen naar:
Deze kosten worden uiteraard niet berekend als je de producten in de winkel hebt geretourneerd.

Prénatal
Antwoordnummer 3001
1300 VH Almere
Nederland

Vanuit het buitenland kun je je retourzending adresseren aan:
Prénatal
Wittevrouwen 21
1358 CD Almere
Nederland

Opmerking: vanuit Duitsland of België kan je via een DPD servicepunt retourneren en dien je wel vooraf de verzendkosten te betalen. Er zullen achteraf geen kosten in rekening gebracht worden voor de retour.

Nadat je online besteld en betaald hebt, ontvang je een bevestiging van je bestelling per e-mail. Als je deze niet ontvangen hebt neem dan contact op met onze klantenservice.