veelgestelde vragen

vragen en klachten

Bij onze Klantenservice kun je terecht met al je vragen en ook als je een klacht hebt kun je die bij ons neerleggen. Je kunt daarnaast ook altijd kijken bij onze veelgestelde vragen of je antwoord hier misschien tussen staat. Je kunt je vraag of opmerking mailen via het contactformulier. Onder normale omstandigheden wordt je vraag binnen 3 werkdagen beantwoord.

Je kunt ons ook telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag van 9:00 – 21:00 uur, zaterdag van 9:30 - 18:00 uur en op zondag van 11:00 – 17:00 uur op telefoonnummer 088-3320040 (de gebruikelijke belkosten worden in rekening gebracht).

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht door Prénatal? Dan kun je dit voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jou klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (www.ec.europa.eu/consumers/odr/)

Wij zijn systeemtechnisch niet in staat om de voorraden van de winkels in te zien of hierover navraag te doen bij de winkels. Wanneer een artikel niet voorradig is in de winkel, adviseren we je een medewerker uit de winkel aan te spreken. Mogelijk kunnen zij het artikel voor je bestellen. Uiteraard kun je ook een bestelling plaatsen in onze webshop waar de beschikbaarheid van de webshopvoorraad wel direct te zien is.

Wanneer je probeert in te loggen met een account dat is aangemaakt op de oude Prénatal website, voor 5 december 2017, kan het zijn dat dit niet lukt. Het is helaas niet mogelijk om op onze vernieuwde website in te loggen met je account van onze oude website. Je kunt wel een nieuw account aanmaken op hetzelfde e-mailadres.

Op onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Als je bestelling niet compleet geleverd kan worden heeft dit te maken met het feit dat het artikel op dat moment niet op voorraad is. Van het uitverkochte artikel ontvang je zo spoedig mogelijk je geld retour. Mocht je vragen hebben over je bestelling dan kun je via ons contactformulier contact met ons opnemen of je kunt ons ook telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag van 9:00 – 21:00 uur, zaterdag van 9:30 - 18:00 uur en op zondag van 11:00 – 17:00 uur op telefoonnummer 088-3320040 (de gebruikelijke belkosten worden in rekening gebracht). Vermeld dan wel je ordernummer zodat we je zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.

Op dit moment is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen als je in Nederland woont en je bestelling laat bezorgen op een adres in Nederland.

Voor het bestellen van een onderdeel zoals bijvoorbeeld een wiel, kap, bodemverhoger etc. verwijzen we je naar een van onze winkels. De winkel kan dan voor jou informeren of het betreffende onderdeel nog verkrijgbaar is en wat de eventuele kosten zijn.

Het is voorgekomen dat de Prénatal naam is gebruikt bij websites welke niet van Prénatal zijn. Prénatal doet er alles aan om deze website zo snel mogelijk offline te halen. Wil je zeker zijn dat je bij een Prénatal website je bestelling plaatst dan kan dit alleen bij onderstaande websites: www.prenatal.nl, www.prenatal.nl/shop, www.prenatalhearts.com, www.prenatalhearts.nl, www.prenataloutlet.com, www.prenataloutlet.nl, www.prenatalgeboortekaartjes.nl, www.prenatalgeboortekaartjesmaken.nl, www.prenatalcadeaulijst.nl, www.prenatalblog.nl, www.prenatalapps.nl

Mocht je een website tegenkomen welke je niet vertrouwd, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Prénatal verstrekt op geen enkele wijze data of contactgegevens voor het gebruik van commerciële doeleinden.