veelgestelde vragen

cadeaukaarten en de blije doos

Bestel jouw digitale of fysieke Prenatal cadeaukaart nu gemakkelijk via onze eigen webshop cadeaukaart.prenatal.nl. Je ontvangt de digitale cadeaukaart direct in je mailbox.

bestel hier je Prénatal cadeaukaart! ›

De kaarten zijn ook verkrijgbaar via de formules: Primera, Albert Heijn, Kruidvat, Blokker, Bruna, Tabaronde, Tabac & Gifts, Cigo, Ako, Detailresult, Jumbo, Plus, Total, Shell, Readshop, Plantage, Mabem en Texaco en natuurlijk onze eigen Prénatal winkels.

Daarnaast kun je onze fysieke cadeaukaarten ook online bestellen via giftcard.prenatal.nlwww.cardman.nl, www.geschenkbezorgen.nl, www.giftcards.nl en www.cadeaukaart.nl
Let op, door drukte kan de levering van de cadeaukaarten wat langer duren.

Zoek je een leuk kraamcadeau voor je medewerkers of wil je wervingsacties met jouw klanten opzetten? Zakelijke instanties kunnen voor het bestellen van grote aantallen cadeaukaarten het beste vooraf contact opnemen met ons customer care team (088-3320040).

In de tweede stap van het bestelproces kun je je gewenste betaalwijze selecteren. Kies hier voor de Prénatal cadeaukaart.
Nadat je in de derde stap van het bestelproces op “naar afrekenen” hebt geklikt zul je naar een pagina worden geleid waar je je naam, cadeaukaartnummer en pincode kunt invullen. De pincode bevindt zich achterop de cadeaukaart onder de kraslaag. Eventueel kun je op deze pagina je cadeaukaartsaldo nog checken.
Als er nog een restbedrag overblijft na het verrekenen van je cadeaukaart kan je op de volgende pagina aangeven of je dit met nog een cadeaukaart of een ander betaalmiddel zoals iDeal wilt voldoen.

Als je iets retourneert of als we een deel van je bestelling niet uit kunnen leveren, storten we het betaalde bedrag altijd terug naar de gebruikte betaalmethode. Als een bestelling deels met een cadeaukaart is betaald, krijg je eerst het gedeelte van de betaling terug wat met iDeal, Creditcard of Paypal is betaald. Als er dan nog meer terug gestort moet worden of als je je hele bestelling met een cadeaukaart hebt betaald, zul je binnen enkele dagen een nieuwe digitale cadeaukaart van ons in je mailbox ontvangen die je weer kunt besteden in onze winkels of webshop.

Ja dat kan door in de tweede stap van het bestelproces voor de Prénatal cadeaukaart te kiezen. Als je niet je hele bestelling met cadeaukaarten kunt betalen is het helaas niet mogelijk om het restbedrag via het Pinapparaat op de bestelkiosk te betalen. Wel kun je het restbedrag met iDeal, Paypal of je creditcard betalen. 

Wanneer je je cadeaukaart verzilverd hebt in de betaalomgeving en je rondt je bestelling niet af, duurt het ongeveer 1 uur voordat je bedrag terug op je cadeaukaart staat. Daarna kun je je cadeaukaart weer opnieuw verzilveren.

In het begin van je zwangerschap kun je je aanmelden via deblijedoos.nl om de blije doos (het gratis cadeaupakket van WIJ voor zwangere vrouwen) op te halen bij Prénatal. We verwijzen je voor het antwoord op deze vraag graag naar de veelgestelde vragen van WIJ.

Het is eventueel mogelijk om de blije doos – tegen betaling van € 7,95 – bij je thuis te laten bezorgen. Als je hiervan gebruik wilt maken, stuur dan een email naar consumentenservice [@] wij.nl. De blije doos wordt dan binnen 2 weken opgestuurd naar het adres waarop je het magazine WIJ ook ontvangt.