veelgestelde vragen

vragen 10 daagse stapelkorting

Kijk voor de openingstijden van de city stores en een Prénatal bij jou in de buurt op prenatal.nl/winkels.

De stapelkorting bij Prénatal zijn kortingen die je niet mag missen als (aanstaande) ouders! Tijdens de stapelkorting profiteer je bij Prénatal van hoge kortingen. Hoe meer je stapelt, hoe meer voordeel. Via de stapelkorting folder, social media, app en mail houden we je op de hoogte over de stapelkorting.

bekijk hier de stapelkorting actieuitleg ›

Helaas kunnen wij het prijsverschil niet teruggeven. Mocht je hier verdere vragen over hebben, raden we je aan langs te gaan bij één van onze winkels of neem contact op met onze klantenservice.

Prénatal geeft een laagste prijs garantie. Heb je bij een andere aanbieder hetzelfde product voor een lagere prijs gezien, vertel ons hier dan over in de winkel. Naar aanleiding hiervan kunnen wij kijken wat we voor je kunnen doen.

Tijdens de stapelkorting kunnen sommige producten snel uitverkocht zijn. Wanneer je een product tijdens de stapelkorting wilt bestellen en het betreffende product is niet op voorraad, dan kun je het best contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen kijken of het product tijdens de stapelkorting nog binnenkomt of op = op is.

Omdat je niet op alle producten stapelkorting ontvangt, bevat de 10 daagse stapelkorting een extra actie genaamd 'stapelen'. Hiermee ontvang je op de meeste producten alsnog 10% korting. Online kun je hiervoor de kortingscode: STAPELEN gebruiken.

Alle producten met extra korting vind je hier ›

In principe kun je 10% stapelkorting gebruiken voor elk product waar geen andere korting op zit, behalve op Bopita babykamers, babyvoeding, geneesmiddelen, boeken, giftcards en/of het bezorgen en monteren van meubels of op onderdelen en reparaties.

Alle producten met extra korting vind je hier ›

Tijdens de stapelkorting geven wij geen korting op onderdelen en reparaties. Tijdens de stapelkorting kun je natuurlijk wel onderdelen bestellen bij één van onze winkels.

Levertijden kunnen tijdens de stapelkorting wat langer zijn dan gebruikelijk. 

Wat vervelend dat het niet lukt om online een bestelling te plaatsen. Het kan zijn dat het probleem ontstaat door een van de volgende punten:

  • Zorg dat je browser de laatste updates heeft geïnstalleerd. Het kan soms ook helpen om het nogmaals te proberen in een andere browser.
  • Probeer je de bestelling te plaatsen op een mobiel of tablet? Is het misschien mogelijk dat je de bestelling op een desktop computer kan maken?
  • Met welke betaalmethode heb je geprobeerd af te rekenen? Kan je misschien met een andere betaalmethode proberen je bestelling af te ronden?
  • Heb je geprobeerd je cookies te verwijderen uit je browser? Dit wil wel eens helpen om problemen op te lossen.

Mocht bovenstaande voor jou geen verschil maken en kun je nog steeds niet bestellen, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Een klein gedeelte van het Prénatal assortiment is alleen online verkrijgbaar. Hierdoor zal de korting op deze artikelen ook alleen online geldig zijn.

Ook tijdens de stapelkorting kun je betalen met onze Prénatal giftcard. De giftcard is alleen te besteden in onze winkels. De giftcard is (nog) niet online inwisselbaar.