veelgestelde vragen

bezorgmomenten en verzending

Door de grote vraag aan bestellingen kunnen de levertijden langer zijn dan dat je van ons gewend bent. Bovenaan elke pagina van onze website en tijdens het afrekenen zie je de actuele levertijd wanneer je een bestelling plaatst. 

Let op: op feestdagen bezorgen wij niet. 

Zodra je bestelling verstuurd is, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code. Met deze code en de bijbehorende weblink kun je je bestelling eenvoudig volgen. Ben je niet thuis bij de eerste bezorgpoging dan probeert de bezorger je bestelling af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ voor je achter. Hierop staat waar je de bestelling kunt ophalen. Deze informatie is ook te vinden via de Track & Trace link of in de PostNL app. Wanneer je bestelling is afgeleverd op een PostNL pickup point dan wordt je bestelling 7 dagen bewaard. Daarna wordt je bestelling terug gestuurd naar Prénatal. Voor bestellingen onder de 45 euro rekenen we 4,95 euro bezorgkosten.

Niet-thuis voorkeur PostNL
PostNL is bezig met het uitrollen van een nieuwe service; de niet-thuis voorkeur. Je kunt als ontvanger een niet-thuis voorkeur bepalen in je PostNL account. Hier is het mogelijk te kiezen tussen drie verschillende voorkeuren: bij de buren, bij een PostNL-punt in de buurt of op een afgesproken plek rond het huis, zoals schuur, tuin of garage. Je bestelling zal dan op de afgesproken plek geleverd worden indien je niet thuis bent tijdens het bezorgmoment. De nieuwe service is nog niet overal beschikbaar, zodra de service voor jou beschikbaar is kun je dit zien in je PostNL account.

Wil je meer lezen over deze nieuwe service van PostNL, lees dan hier meer ›

 

Het is momenteel niet mogelijk om zelf te bepalen wanneer je bestelling wordt geleverd. 

Door de grote vraag aan bestellingen kunnen de levertijden langer zijn dan dat je van ons gewend bent. Bovenaan elke pagina van onze website en tijdens het afrekenen zie je de actuele levertijd wanneer je een bestelling plaatst. 

Wanneer je hebt aangegeven dat je de bestelling in één van onze filialen wil ophalen dan kan de levertijd oplopen tot 8 werkdagen* afhankelijk van wanneer het filiaal weer bevoorraad wordt. Je krijgt apart bericht wanneer je bestelling in het filiaal ligt. Pas dan kun je de bestelling ophalen.

*De actuele levertijd van het leveren in een van onze winkels zie je tijdens het afrekenen voordat je de bestelling plaatst.

Ja, je kunt onze producten op een ander adres laten afleveren. Het is ook mogelijk om je bestelling op te halen in één van onze filialen. 

Je ontvangt via de mail van ons een Track & Trace code. Hiermee kun je het pakket volgen. Het kan zijn dat je meerdere mailtjes van ons ontvangt met verschillende Track & Trace codes. Sommige pakketten worden in meerdere delen verstuurd, waardoor je meerdere pakketten ontvangt.

Het kan zijn dat je bestelling in meerdere pakketten wordt bezorgd en verspreid over verschillende dagen. Er is dan sprake van een deellevering, de rest van je bestelling volgt zo snel mogelijk.

Wanneer je na 7 dagen nog steeds niet de juiste artikelen hebt ontvangen neem dan contact met ons op, je kan dit doen via ons contactformulier je kunt ons ook telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag van 9:00 – 18:00 uur en zaterdag van 9:30 - 18:00 uur op telefoonnummer 088-3320040 (de gebruikelijke belkosten worden in rekening gebracht). Vermeld dan wel je ordernummer zodat we je zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn. Controleer altijd bij binnenkomst of je bestelling compleet is, een ontbrekend artikel moet gemeld worden binnen 45 dagen na ontvangst.