onze verkooppartners

  • Hoe werkt de levering als mijn product geleverd wordt door een verkooppartner?

    Wanneer je producten van Bopita besteld, worden die door Bopita bij jou geleverd in plaats van door Prénatal. Hierdoor kunnen de levertijden afwijken van onze levertijden. De actuele levertijd zie je tijdens het afrekenen voordat je de bestelling plaatst. De verkooppartner neemt contact met je op om een afsoraak te maken voor de levering.

  • Hoe kan ik een product retourneren die geleverd is door Bopita?

    Indien een via deze webshop aangekocht product niet naar wens is, dan heb je het recht het artikel of de artikelen binnen 2 weken te retourneren (mits nog in de originele verpakking). Neem in dat geval contact op met Prenatal: customer-care@prenatal.nl / Telefoon: 088-3320040 (ma t/m vrij: 09:00 - 17:00 | zat: 10:00- 16:00 | zon: gesloten).

    Zodra je het artikel hebt aangemeld en een bevestiging hebt ontvangen kan je het artikel voldoende gefrankeerd retourneren naar Bopita, Energieweg 1, 6662 NS Elst Gld. Nederland o.v.v. je retournummer.

  • Kan ik een artikel die geleverd is door Bopita thuis laten ophalen?

    Is het product te groot of te zwaar om op te sturen of heb je daar geen mogelijkheid toe dan bieden wij je de mogelijkheid om het tegen een vergoeding bij je thuis te laten ophalen. Neem in dat geval contact op met het hoofdkantoor van Bopita: sales@bopita.com / Telefoon: +31 481 37 57 17 (ma t/m vrij: 09:00 - 17:00 | zat: 10:00- 16:00 | zon: gesloten). Wij zullen in overleg met jou de artikelen retour halen. Deze kosten zullen wij je dan vooraf bekend maken.

    In het geval de retouraanvraag binnen 2 weken na ontvangst van de bestelling is ingediend en nog in de originele verpakking is, wordt het aankoopbedrag aan jou teruggestort. Eventueel betaalde verzendkosten worden niet terugbetaald.

    Als de goederen al in zijn geheel of gedeeltelijk bij je zijn afgeleverd, is annulering van de bestelling niet meer mogelijk. Retournering is wel mogelijk binnen 14 dagen na besteldatum, echter dan kunnen de geleverde pakketten niet gratis geretourneerd worden.

    In geval van adreswijziging zullen de volledige transportkosten voor de levering op het nieuwe adres in rekening worden gebracht. Adreswijzigingen naar een ander land worden niet geaccepteerd.