Coronavirus statement

Lieve (aanstaande) papa's en mama's,

Corona statement Prénatal
Het Coronavirus brengt veel onzekerheid met zich mee en wij begrijpen dat het voor jou extra spannende tijden zijn.
Maar zeker in deze tijd willen wij er voor je zijn; alles wat je nodig hebt voor jou en je kleintje bestel je gemakkelijk online en wordt bezorgd tot aan je deur. Het kan zijn dat bepaalde artikelen wegens succes niet meer online op voorraad zijn.
 

Shop online & laat thuisbezorgen

Prenatal.nl is natuurlijk altijd open en hier kun je 24/7 terecht. We bezorgen gratis vanaf 39.- en doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk aan jouw deur te bezorgen, maar houd rekening met maximaal 3 werkdagen.

En dit doen we uiteraard op een verantwoordelijke wijze. De bezorgers van PostNL nemen extra maatregelen om de verspreiding van het virus te voorkomen.

Je ontvangt je pakketje daarom mogelijk op een iets andere manier dan je van ons gewend bent. Voor meer informatie over de extra maatregelen van PostNL verwijzen we je graag door naar hun website.
 

Prénatal Private Shopping

YAY! We kunnen de deuren weer voor je openen door middel van onze Prénatal Private Shopping service. Maak via onze Prénatal Private Shopping service een afspraak om te komen shoppen in een van onze winkels*.

Op deze manier kunnen we jou nóg beter helpen met het vinden van de juiste producten voor jou en je kleintje. 

*Ga je toch liever niet de deur uit? Je kan natuurlijk nog steeds online shoppen via prenatal.nl

lees meer over deze service ›

Langere levertijden

De situatie met betrekking tot het Coronavirus leidt tot een ongekende hoeveelheid online bestellingen. We werken op dit moment met man en macht aan het zo snel mogelijk versturen van alle bestellingen, maar daarbij moeten we natuurlijk ook in ons magazijn alle RIVM-richtlijnen in acht nemen. Het kan daardoor wat langer duren dan je van ons gewend bent voordat je je bestelling ontvangt.

Ook de bezorgers van PostNL lopen tegen een enorme stroom pakketjes aan, er zijn meer zieke medewerkers dan normaal en deze bezorgers kunnen door de RIVM-richtlijnen ook minder veel pakketten per dag sorteren en bezorgen dan normaal waardoor helaas ook daar verdere vertraging kan ontstaan die wij niet kunnen beïnvloeden. Je ziet op verschillende plekken op de site wat de huidige levertermijn is.

 

Langere retourtermijn

Omdat we ons er bewust van zijn dat je het nu misschien niet prettig vindt om naar één van onze winkels te gaan, hebben we de retourtermijn verlengd naar 45 dagen. Dit geldt vanaf het moment dat je je pakket ontvangen hebt.

Alle webshopaankopen die gedaan zijn tussen 8 december 2020 en 28 februari 2021 mogen in de winkels retour gebracht worden t/m 16 april 2021. Let op: maak hiervoor wel een Prénatal Private Shopping afspraak.
Heb je een aankoop gedaan na 28 februari 2021, dan is het mogelijk je bestelling binnen 45 dagen te retourneren.

 

Onze Corona maatregelen:

  • We ontvangen je met een grote glimlach, maar geven geen hand en houden een minimale afstand van 1.5 meter;
  • Kom zoveel mogelijk alleen naar de winkel; 
  • We vragen je om met pin te betalen;
  • Er worden afstandsvlakken op de vloeren geplakt;
  • Er worden plexiglas platen bij de kassa's geplaatst;
  • Er zal een lagere bezetting in onze winkels zijn, dus graag begrip voor eventuele langere wachttijden;

 

Sterkte de komende tijd en hopelijk zien we elkaar snel weer terug!

Veel liefs, Prénatal