Coronavirus statement

Lieve (aanstaande) papa's en mama's,

Corona statement Prénatal
Het Coronavirus brengt veel onzekerheid met zich mee en wij begrijpen dat het voor jou extra spannende tijden zijn.
Maar zeker in deze tijd willen wij er voor je zijn; alles wat je nodig hebt voor jou en je kleintje bestel je gemakkelijk online en wordt bezorgd tot aan je deur. Het kan zijn dat bepaalde artikelen wegens succes niet meer online op voorraad zijn.
In verband met de meest recente maatregelen moeten wij helaas onze winkels tijdelijk sluiten. Gelukkig kun je alles wat je nodig hebt voor jou en je kleintje gemakkelijk online bestellen en bezorgen we tot aan je deur.
 

Shop online & laat thuisbezorgen

Prenatal.nl is natuurlijk altijd open en hier kun je 24/7 terecht. We bezorgen gratis vanaf 30.- en doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk aan jouw deur te bezorgen, maar houd rekening met maximaal 5 werkdagen.

En dit doen we uiteraard op een verantwoordelijke wijze. De bezorgers van PostNL nemen extra maatregelen om de verspreiding van het virus te voorkomen.

Je ontvangt je pakketje daarom mogelijk op een iets andere manier dan je van ons gewend bent. Voor meer informatie over de extra maatregelen van PostNL verwijzen we je graag door naar hun website.
 
Prénatal Direct - Snel bij je thuis

Prénatal Direct. Snel bij je thuis!

Door de enorme drukte bij PostNL kan het bezorgen van pakketten langer duren dan je van ons gewent bent. Wij begrijpen dat je soms niet zo lang kunt wachten en helpen je graag sneller.

Daarom bezorgen onze eigen medewerkers jouw bestelling (veilig en op gepaste afstand) vanaf nu zelf bij jou thuis met Prénatal Direct. En ook nog eens binnen 24 uur!

lees meer over deze snelle service ›

Langere levertijden

De situatie met betrekking tot het Coronavirus leidt tot een ongekende hoeveelheid online bestellingen. We werken op dit moment met man en macht aan het zo snel mogelijk versturen van alle bestellingen, maar daarbij moeten we natuurlijk ook in ons magazijn alle RIVM-richtlijnen in acht nemen. Het kan daardoor wat langer duren dan je van ons gewend bent voordat je je bestelling ontvangt.

Ook de bezorgers van PostNL lopen tegen een enorme stroom pakketjes aan, er zijn meer zieke medewerkers dan normaal en deze bezorgers kunnen door de RIVM-richtlijnen ook minder veel pakketten per dag sorteren en bezorgen dan normaal waardoor helaas ook daar verdere vertraging kan ontstaan die wij niet kunnen beïnvloeden. Je ziet op verschillende plekken op de site wat de huidige levertermijn is.

 

Langere retourtermijn

Omdat we ons er bewust van zijn dat je het nu misschien niet prettig vindt om naar één van onze winkels te gaan, hebben we de retourtermijn verlengd naar 45 dagen. Dit geldt vanaf het moment dat je je pakket ontvangen hebt. Omdat het momenteel niet mogelijk is om je pakket gratis te retourneren in één van onze winkels, geven we je de mogelijkheid om je pakket gratis te retourneren tot 2 weken na het heropenen van onze winkels.

 

Onze Corona maatregelen:

  • We ontvangen je met een grote glimlach, maar geven geen hand en houden een minimale afstand van 1.5 meter;
  • Kom zoveel mogelijk alleen naar de winkel; 
  • We vragen je om met pin te betalen;
  • Er worden afstandsvlakken op de vloeren geplakt;
  • Er worden plexiglas platen bij de kassa's geplaatst;
  • Er zal een lagere bezetting in onze winkels zijn, dus graag begrip voor eventuele langere wachttijden;

 

Sterkte de komende tijd en hopelijk zien we elkaar snel weer terug!

Veel liefs, Prénatal